کاش همچون فرشته ها بودیم
میگویند فرشته ها با چشمهایشان حرف میزنند
فرشته ها همیشه صدای سکوتشان شنیده میشود
اما ادمها حرفهای یکدیگر را نمیفهمند چه برسد به سکوت...
چیو باور کنم......ما را در سایت چیو باور کنم... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 98