خودخواه شدم
میخوام شاد باشی اما
وقتی غیر من با کسی میخندی
حسودیم میشه
دوس دارم حالت خوب باشه اما
دلم میخواد وقتایی که نیستم
وقتی نمیتونم باشم
بعد یه مدت که برگشتم داغون ببینمت
بدون من خوب نباش باشه؟
چیو باور کنم......
ما را در سایت چیو باور کنم... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 93 تاريخ: شنبه 17 شهريور 1397 ساعت: 20:26